Treeningud


Tervena elamise tarkus on meis kõigis olemas. Vahel on vaja lisaks intuitsioonile teadmisi, et seda mõista ja selle järgi elada.
Hiina meditsiinis peetakse hea tervise aluseks eluenergia qi vaba  ja takistusteta voolamist nii meie kehas, kui ka meid ümbritsevas keskkonnas. Lisaks on tähtis, et qi'd oleks piisaval hulgal.

VAATA TUNNIPLAANI

Hiina tervisevõimlemine eakatele

Võimlemise eesmärgiks on parandada meie kehas energia liikumist, üleüldist keha liikuvust, painduvust ning tunnetust.

Teeme harjutusi: liigeste liikuvuse parandamiseks, selgroo painduvuse suurendamiseks ja vaagnapõhja lihaste tugevdamiseks.

Ajakava

esmaspäeviti 11.00-12.00

Praktiline ja nõustav individuaaltund

Virge Naerise personaalse tunni eesmärgiks on aidata inimesel leida endale sobiv tee, mis toetab kõige paremini tema keha ja vaimu tasakaalu leidmisel.
Virge kasutab idamaadest pärit tehnikaid (jooga, qigong, shindo), psühholoogilist nõustamist ja hiina meditsiinist pärit teadmisi, õpetab erinevaid hingamisharjutusi, keskendumist ja lõdvestumist.

Ajakava

etteregistreerimisel

Qigong algajatele "Kuldse kella harjutused"

"Kuldse kella harjutused" (hiina k. jin zhong shi er lian shou) on väga vana võimlemisharjutuste kompleks, mis oli kuni eelmise sajandi lõpuaastateni väheste väljavalitud hiina meditsiini arstide ja võitluskunsti meistrite pärusmaa. Teadmisi sellest kunstist pärandati põlvest põlve vaid perekonnasiseselt või väga vähestele väljavalitutele.

Ajakava

esmaspäeviti 18.00-19.00
neljapäeviti 12.00-13.00

Raja jooga

Jooga on üks võimalustest pääseda ligi millelegi, mis on sügaval meie sees - meie tõelisele minale. Sõna "jooga" tuleb sanskritikeelsest sõnast yui, mis tähendab "ühendust", viidates keha ja vaimu ühtsusele, mida joogaharrastusega tahetakse saavutada.

Ajakava

esmaspäeviti 19.15-20.30
neljapäeviti 16.30-17.45

Tai ji wudang quan harjutused

Wudang´i mägede piirkonda peetakse Hiina „sisemiste“ tervise- ja võitluskunstide sünnikohaks, vastandina „välistele“ tervise- ja võtluskunstidele, mis on alguse saanud Shaolini templist. Tunnis praktiseeritavad harjutused kuuluvad „sisemiste“ harjutuste hulka, s.t. nende puhul on suurem rõhk keha sisemise energia suunamisel ja liigutamisel.

Ajakava

teisipäeviti kell 19.30-20.30

Shindo

Shindo on Jaapani vanadel traditsioonidel põhinev venitus- ja lõdvestusharjutuste süsteem, mis aitab kehal energiablokeeringutest vabaneda ja seeläbi oma tervist ja elukvaliteeti parandada.

Ajakava

teisipäeviti 18.00-19.15
kolmapäeviti 12.00-13.00 UUS

Yi jin jing võimlemine

Yi jin jing on liikumisharjutuste kompleks, mis on väga pika ajalooga ja millel on tervisele tõendatult palju positiivseid mõjusid. "Yi jin jing" 易筋经 tähendab tõlkes “Liigeste/kõõluste venitamise kaanon”. See on väga vana qi gong´i ehk Hiina liikumis- ja hingamisharjutuste süsteemist pärinev liikumisharjutuste kompleks, mille juured on šamanismis. 

Ajakava

kolmapäeviti 19.15-20.15

Ba duan jin

Ba duan jin qigong on üks levinumaid praktikaid Qigong´i harjutuste hulgas. Seda tuntakse ka nime all: „Kaheksa siidbrokaadi“. Sõna brokaad viitab nende harjutuste hinnalisele väärtusele meie tervise heaks ning kaunile esteetilisele vaatepildile. Siid sümboliseerib sujuvust ja jätkuvust, harjutuste toime on kõige parem järjepidevalt praktiseerides.

Ajakava

teisipäeviti & neljapäeviti 8.00-9.30

Qi gong’i „Looklev selgroog“

Püüe saavutada tasakaalu inimorganismis ning inimese ja looduse vahel on sama vana kui inimkonna ajalugu. Looklevas selgroos püütakse luua tasakaalu, mis viiks ühenduseni iseenda sisemusega.

Ajakava

teisipäeviti & neljapäeviti 8.00-9.30

Tai Ji Chuan treening-koolitus

15. septembril algab Tai ji chuan'i chen stiili hong meetod treening-kursus.
Tai ji chuan on tervise- ja võitluskunst, mida on Hiinas praktiseeritud pikka aega. Tai ji stiile on erinevaid – yang, chen, wu jne. Hong meetod on väga efektiivne ja praktiline võitluskunst, mis toetub hiina filosoofiale ja hiina meditsiini põhiprintsiipidele.

Ajakava

alates 15. september
1 x kuus reedeti kell 10-17

15.09, 13.10, 10.11, 8.12, 23.03, 20.04, 18.05, 8.06